Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

alea_him avatar alea_him 128 Точки

[Exam] Unity 3D - резултати

Здравейте, имаме си вече резултати от изпита :) Чудех се, дали за дадено условие се взимат точки, само ако е изпълнено, те реално не са и много обемисти като код, но все пак ако част от задачката е изпълнена, може ли за това да се добавят точки към резултата или схемата е "всичко или нищо за задачка".

Благодаря предварително!

4
Unity 3D 13/01/2015 13:02:14
DakataDev avatar DakataDev Trainer 104 Точки

Не е задължително една задача да е 100% изпълнена за да се начислят точки. Сравнително често нещо дребно не е добавено или сгрешено и затова добавяме отново точки просто не всички възможни за задачата.

2
alea_him avatar alea_him 128 Точки

А би ли ви затруднило много, и смятате ли че е възможно, да имаме възможност да разберем точките, които сме получили по списъка със задачките, имаме подобна опция на някой от другите изпити, а въпреки, че проверката вече е направена, предполагам, че самото оценяване сте направили в подобен списъчен/табличен вид. Ако е така, обмислете дали може да имаме опцията да хвърлим по един поглед на резултатната точкова система. 

Чисто любопитство е, понеже за себе си смятах, че ще имам точно такава оценка, каквато имам, ако се дават само резултати за цели условия, а бях подхванала и тези 2(от 60т.), които не слагах в сметките, та или в тези прословути две, които не съм направила (но опитах, преди да изтече времето :) ), наистина не съм направила нищичко, или нещо друго съм сметнала за готово, а явно не е било.

Би било хубаво, ако можем да си направим справка за нас самите, предполагам не само аз смятам така :), и се извинявам, ако ви затруднявам.

 

П.С Аз самата гласувах изпитната дата да е Януари (за което съжалявам сега), като мислих през многото почивни дни да поразцъкам някой неща, в резлултат на цялостната ни програма обаче, отворих отново Unity няколко дни преди самия изпит, и за съжаление се замислих за поне две (дори за, нас мнооого начинаещите) от по-лесничките неща. Та в този ред на мисли, благодаря на трейнърите за добре водените лекции. Курсът беше много интересен и приятен.

 

Поздрави!

Михаела

 

1
DakataDev avatar DakataDev Trainer 104 Точки

Оценката няма особено значение. Ако отидете на интервю никой няма да ви пита с колко сте минала курса :) . Ако продължите да се занимавате с Unity след не повече от два месеца ще имате приблизително двойно по-големи познания и тогава, колко сте знаела към определена дата за определен изпит няма никакво значение.

Ще имам грижата да ви проверя работата отново в случай, че съм пропуснал нещо.

5
alea_him avatar alea_him 128 Точки

О, не, не става въпрос за допълнителна проверка и буквално за оценката, ако вече е сложно да се добави опцията, може за следващи курс да го имате в предвид, макар и външен курс, аз и колегата, с който правихме екипния си проект ( визирам само него, защото сме онлайн и не съм имала възможността да разбера мнението на другите колеги, макар да съм убедена, че и те смятат така) сме наистина много доволни от целия курс. Та, вие като външни лектори,ако отново имате желание и смятате да водите този фаст трак курс за Софтуерния университет, може да имате в предвид това с резултата за справка за в бъдеще ;)

Както казах, чисто любопитсво ме гложди, самия изпит дори не определям за труден, все пак повечето от нещата, които се искат да се направят са или доста леснички, или пък ги има аналогично реализирани в проекта. Точно, затова си признавам, че като новак, тази пауза през почивните дни ми се отрази  доста осезаемо ;) , седмицата с безсънните нощи, покрай екипния проект беше най-голямото упражнение, което направихме, та наистина, за да понаучим и  можем, пък дано да стигнем и до интревюта, си трябва яко занимаване с UNITY. Схемата е ясна ;)

Благодаря за отделеното време :)

1
arsoman avatar arsoman 419 Точки

И аз да се включа малко. Искрени поздрави за курса, много готин, бърз и лесен инструмент за разработка на игри, с огромни възможности! Беше много полезно да се види и научи, получих отговори на доста въпроси от сорта, кое как се прави, как са го направили и т.н. Изпита беше много приятен, имаше доста уловки, като например че Unity работи с float и малко се дъни на if-условия, ако разчиташ на точно число, това ми отне половин час да го разбера... Иначе искрени поздравления за желанието и начина на преподаване, само малка препоръка, ако има друг такъв курс:

 - моля удължете времетраенето и преподадения материал, лесно се учи и човек ако се занимае малко, му се иска все повече неща да види, особено секцията с анимации ми се стори като недостатъчна, също и специфичното понятие pool, което го имаше на изпита за предварително зареждане на списък с обекти, които после се викат на сцената с променен state, вместо да се инстанцират нови обекти.

 - малко повече примери с колизии и ray-casts.

Благодарности за научения материал, много е "зарибяващо"!

2
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.