Loading...
+ Нов въпрос
rudi2004 avatar rudi2004 4 Точки

06. Repainting First Steps In Coding - Exercise

Здравейте, след като си стартирам програмата ми излизат верни и двата входа, съгласно условията, но в judge ми дава, че не са верни.

това е задачата

Пребоядисване

Румен иска да пребоядиса хола и за целта е наел майстори. Напишете програма, която изчислява разходите за ремонта, предвид следните цени:

  • Предпазен найлон - 1.50 лв. за кв. метър
  • Боя - 14.50 лв. за литър
  • Разредител за боя - 5.00 лв. за литър

За всеки случай, към необходимите материали, Румен иска да добави още 10% от количеството боя и 2 кв.м. найлон, разбира се и 0.40 лв. за торбички. Сумата, която се заплаща на майсторите за 1 час работа, е равна на 30% от сбора на всички разходи за материали.

Вход

Входът се чете от конзолата и съдържа точно 4 реда:

  1. Необходимо количество найлон (в кв.м.) - цяло число в интервала [1... 100]
  2. Необходимо количество боя (в литри) - цяло число в интервала [1…100]
  3. Количество разредител (в литри) - цяло число в интервала [1…30]
  4. Часовете, за които майсторите ще свършат работата - цяло число в интервала [1…9]

Изход

Да се отпечата на конзолата един ред:

  • "{сумата на всички разходи}"

Примерен вход и изход

Вход

Изход

Обяснения

["10 ",

"11 ",

"4 ",

"8 "]

727.09

Сума за найлон: (10 + 2) * 1.50 = 18 лв.

Сума за боя: (11 + 10%) * 14.50 = 175.45 лв.

Сума за разредител: 4 * 5.00 = 20.00 лв.

Сума за торбички: 0.40 лв.

Обща сума за материали: 18 + 175.45 + 20.00 + 0.40 = 213.85 лв.

Сума за майстори: (213.85 * 30%) * 8 = 513.24 лв.

Крайна сума: 213.85 + 513.24 = 727.09 лв.

["5 ",

"10 ",

"10 ",

"1 "]

286.52

Сума за найлон: (5 + 2) * 1.50 = 10.50 лв.

Сума за боя: (10 + 10%) * 14.50 = 159.50 лв.

Сума за разредител: 10 * 5.00 = 50.00 лв.

Сума за торбички: 0.40 лв.

Обща сума за материали: 10.50 + 159.50 + 50.00 + 0.40 = 220.40 лв.

Сума за майстори: (220.40 * 30%) * 1 = 66.12 лв.

Крайна сума: 220.40 + 66.12 = 286.52 лв.

 

това ми е кодът с втирия вход:

function repainting (input){

    let naylon = Number(input[0] + 2)* 1.5;

    let paint = Number(input[1]*1.1)*14.50;

    let thinner = Number(input[2])*5;

    let bag = 0.4;

    let workingTime = Number(input[3])

    let totalMaterials = naylon + paint + thinner + bag;

    let workman = totalMaterials * 0.30 * workingTime;

    let total = totalMaterials + workman;

 

    console.log(total);

 

}

repainting([5,10,10,1])

 

не мога да разбера от къде идва разликата.

 

judge: https://judge.softuni.org/Contests/Compete/Index/2400#5.

 

 

 

 

Тагове:
Axiomatik avatar Axiomatik 2178 Точки

;-)

function repainting(arr) {
    // Error with brackets (Number(arr[0]) + 2)
    let naylon = (Number(arr[0]) + 2) * 1.5;
    // Error with brackets Number(arr[1])
    let paint = Number(arr[1]) * 1.1 * 14.50;
    let thinner = Number(arr[2]) * 5;
    let bag = 0.4;
    let workingTime = Number(arr[3])
    let totalMaterials = naylon + paint + thinner + bag;
    let workman = totalMaterials * 0.30 * workingTime;
    let total = totalMaterials + workman;

    console.log(total);
}

 

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.