Професионална програма
Loading...
+ Нов въпрос
nikip3 avatar nikip3 0 Точки

Unity3D домашно 1. Въпрос за камерата.

Здравейте,

Имам следния незначителен проблем във връзка с домашното към лекция 1 - Unity3D. Как е възможно всички обекти винаги да са видими, като се има предвид условието, че всеки следващ обект се движи една идея по-бавно от останалите? Така при задържане на дадена посока продължително, задните обекти изостават и излизат от обсега на камерата. Сигурно задълбавам прекалено, но надявам се в условието се има предвид нещо като "камерата трябва да следва обектите, доколкото това е възможно". 

Условието:

Всички домашни са пожелание и няма да се отразят на крайната оценка.

Обектът от упражненията, който се движим със стрелките, трябва да има зад себе си трима преследвачи.Всеки от тях ще има собствен скрипт.
Всеки от тях ще преследва предходния.Първия ще преследва обекта от упражненията, втория ще преследва първия и третия ще преследва втория.
Всеки ще има скорост една идея по-малка от тази на обекта пред него.Ще се получи нещо като опашка.

Камерата трябва да е поставена така, че да вижда всички обекти докато се движат.
Домашните трябва да са .RAR (проекта архивиран)

Жокери - transform.Translate(..), transform.LookAt(..), Input.Getkey(...).

Тагове:
0
Unity 3D
dead4y avatar dead4y 62 Точки
Best Answer

Не се притеснявай, няма значение дали не се виждат. Ако искаш можеш да направиш камерата като дете на първия обект (този който мърдаш със стрелките или WASD) и по този начин ще следва първия обект. Или може да пробваш нещо подобно:

http://answers.unity3d.com/questions/174958/keeping-the-player-inside-the-screen.html

http://answers.unity3d.com/questions/623959/how-to-keep-object-from-going-off-screen.html

П.С: Аз лично не съм правил такива глезотии. Ако трябваше да се направят щеше да ни е изрично написано

Поздрави,
Любослав

2
22/02/2016 13:41:17
nikip3 avatar nikip3 0 Точки

Благодаря за изчерпателния отговор! Ще го направя по лесния начин.

0