Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

DakataDev avatar DakataDev Trainer 104 Точки

Unity Проект

Здравейте,

Към последната лекция прикачихме файл с правилата за проекта.Същите правила ще ги сложим и тук.Освен това тази тема има за цел да улесни сформирането на екипи.Всички, които си търсят съотборници могат да пишат тук.Ако имате и други въпроси за проекта отново може да пишете тук.Последната или предпоследната лекция ще има малко материал за взимане като останалото време ще помагаме ако някой има въпрос по проектите си.

Ето и правилата :

Unity 3D course project rules

o   Must have at least two scenes. One for menu and one for game. Must have some form of score and current progress info, some of which needs to be saved after the game is closed.

o   Game can be 2D or 3D. Platform must be between Standalone, WebPlayer, iOS, Android or WP8

o   Game must use the physics system, tags and layers.

o   It must implements audio and animations(including states).

o   It must have reusable resources(like prefab).

o   It must have gameplay of at least 5 min or endless.

o   It must have prepared detailed specification, sent to given email.

o   Game must have power point presentation prepared. Presentation must include game demonstration.

o   All game assets must be (sounds, art etc..) must be license compliant.

 

 

Grading rules. Every rule has individual weight.

o   Level of difficulty and complexity

o   Level of Unity features involved

o   Level of scripting involved.

o   Game idea

o   Presentation quality

o   Quality of art is not evaluated.

Teams must be between 3-5 people.

When a team and game idea is formed sent email to j.strashilov@xs-software.com and adimitrov@xs-software.com containing game concept and all people involved. A team can contain online and normal students at the same time.

Project Deadline is 13.12.2014

Assets useful links(Except Unity asset store):

http://love2d.org/wiki/Free_Game_Resources

http://opengameart.org/

https://www.freesound.org/

http://soundbible.com/royalty-free-sounds-1.html

 

Тагове:
11
Unity 3D 04/11/2014 08:40:05
DakataDev avatar DakataDev Trainer 104 Точки
Best Answer

Здравейте,

Изпитът за курса вече има и втора дата за всички, които не могат да дойдат на първата.Втората дата е на 10-ти януари 2015г. от 10:00 ч.

6
DakataDev avatar DakataDev Trainer 104 Точки

Здравейте,

 

Понеже не е напълно ясно измежду онлайн екипите кои ще могат да се явят (един представител от екип е достатъчен) е необходимо всички екипи, които са онлайн и няма да могат да дойдат на защитата 13.12.2014 да ни пратят имейл за да се уточним кога ще защитът чрез skype conference + share screen.

0
verito898 avatar verito898 265 Точки

Здравейте не вдигам нова тема защото най-вероятно няма да и се обърне внимание, но искам да ви подканя да не забравяте да правите screencast. В сегашния курс 2016 към лекцията game object няма качен screen cast , а щом не е качен до сега най-вероятно няма и да има. Видео записа от камерата е почти безполезен, защото не се вижда нито написания код нито работата с програмата. Също така на първата лекция качеството на звука от screen cast-a не е много добро и на места е неразбираемо, моля вземето и това в предвид.

Поздрави, Вероника  :))) 

1
20/02/2016 12:29:39
mirela95 avatar mirela95 56 Точки

И аз много моля да не забравяте да правите screencast. Колкото и да гледаме лекцията от камерата то няма смисъл, а и често чувам, че някои неща са познати на другите и може би са се запознали с тях преди, е да но срам, не срам, ще го кажа - не всички имаме предишен опит с Unity (точно затова сме на този курс :) ). 

1
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.