Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

CharlieScarver avatar CharlieScarver 33 Точки

[C# OOP] Too abstract structure?

Искам да попитам относно структурата на играта ни.
Интересува ме тази част от йерархията: http://puu.sh/lJWhe/da1444f8cb.png
Ок ли е да има толкова много абстрактни класове по веригата? Прекаляваме ли?
На мен за момента ми изглежда добре, но имам колебания.

Тагове:
1
Advanced Level: Front-End
Filkolev avatar Filkolev 4482 Точки
Best Answer

Аз не виждам проблем, стига да разпишете и конкретните Enemy-та. Бихте могли дори Enemy да го наследите от други абстрактни класове и под тях да имате конкретни - ако има смисъл от добавяне на още едно ниво. Повече от това вече ще е малко overkill, така че абстрактни класове - само докато е необходимо. 3-4 нива е нормално за по-голямо приложение, повече от 5 не е желателно. 

1
CharlieScarver avatar CharlieScarver 33 Точки

Супер, благодаря!

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.