Професионална програма
Loading...
CharlieScarver avatar CharlieScarver 33 Точки

[C# OOP] Too abstract structure?

Искам да попитам относно структурата на играта ни.
Интересува ме тази част от йерархията: http://puu.sh/lJWhe/da1444f8cb.png
Ок ли е да има толкова много абстрактни класове по веригата? Прекаляваме ли?
На мен за момента ми изглежда добре, но имам колебания.

Тагове:
1
Advanced Level: Front-End
Filkolev avatar Filkolev 4485 Точки
Best Answer

Аз не виждам проблем, стига да разпишете и конкретните Enemy-та. Бихте могли дори Enemy да го наследите от други абстрактни класове и под тях да имате конкретни - ако има смисъл от добавяне на още едно ниво. Повече от това вече ще е малко overkill, така че абстрактни класове - само докато е необходимо. 3-4 нива е нормално за по-голямо приложение, повече от 5 не е желателно. 

1
CharlieScarver avatar CharlieScarver 33 Точки

Супер, благодаря!

0