Loading...
netherblood avatar netherblood 95 Точки

Мнение за курса и собствен проект.

Едно голямо браво и благодаря на Борис Червенков за отличния курс! Много съм доволен и искрено се надявам да има още такива в бъдещето, надграждайки от знанието добито тука. Без колебание бих се записал отново, само че този път присъствено.

Преминавайки през курса и по-точно лекцията "Обектно ориентирано програмиране с Python" се реших да създам нещо по-голямо от 100те реда код което едно упражнение от курса взима. Резултатът, 20 дни по-късно, е немалка RPG игра, която искам да споделя тук.
Споделям я с вас, защото желая мнения, критики и идеи. Ако някой има търпението, моля да разгледа кода и да ми каже какво има място за подобрение. Добре дошли са и хора, желаещи да допренесът към проекта.
https://github.com/Enether/python_wow

Силно препоръчвам на всеки, който не е направил нищо извън курса да се захване с какъвто и да е проект, понеже така се научава най-много!

Тагове:
1
Python 28/08/2016 16:48:27
b.yordanov avatar b.yordanov 146 Точки

Само мога да ти кажа "евала", доста код си изписал. Аз за съжаление още и един ред не съм написал откакто си взех изпита:( Не съм пускал играта, че съм на работа, но хврълих един бърз поглед над кода. Струва ми се, че можеш да си подобриш организацията на проекта. Например 1 файл = 1 клас, в директория различната от главната за проекта. В главната директория остави само main.py, за да не се чуди човек къде е попаднал.  ДБ класовете в дир /db и т.н. 

Относно файла https://github.com/Enether/python_wow/blob/master/entities.py

Тук функциите преди класовете е по-добре да ги сложиш като методи в отделен клас, който после се наследява от всички класове, които използват тези функции/методи. В момента малко си смесил концепциите.

Това е от мен за сега, успех!

0
16/09/2016 00:28:23
netherblood avatar netherblood 95 Точки

Благодаря много за отзива! Играта още няма съществен content вътре, като целта ми е да изградя системата и логиката.

Относно организацията още не бързам да ги местя всичките, за да не си играя да отварям папки подобни докато ги разработвам активно. В краена сметка ще се разделят както каза.

А до lookup_xxx функциите, те използват заредени dict-ове и смятам, че е лоша идея да се заредят и наследват в клас, защото по този начин на всяка нова инстанция от класа, който го наследява ще съдържа излишна памет.
Може би ще е хубаво да се направи такъв клас и да се зареди само една негова инстанция като глобална в целия entities.py, но не разбирам достатъчно за да съм сигурен какъв е правилния подход.

Силно ти препоръчвам и ти да се заиграеш с някакво проектче, неусетно растат тези работи! laugh

0
b.yordanov avatar b.yordanov 146 Точки

Минал съм през този път - да правиш нещо и после евентуално след време да го дооправяш и повярвай ми, не е никак приятно. Иначе относно проектите - ще ти фейвъритна темата и като направя това, заради което записах курса ще ти покажа :) Успех!

1
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.