Мнение за курса и собствен проект.
Едно голямо браво и благодаря на Борис Червенков за отличния курс! Много съм доволен и искрено се надявам да има още такива в бъдещето, надграждайки от знанието добито тука. Без колебание бих се записал отново, само че този път присъствено.
Преминавайки през курса и по-точно лекцията "Обектно ориентирано програмиране с Python" се реших да създам нещо по-голямо от 100те реда код което едно упражнение от курса взима. Резултатът, 20 дни по-късно, е немалка RPG игра, която искам да споделя тук.
Споделям я с вас, защото желая мнения, критики и идеи. Ако някой има търпението, моля да разгледа кода и да ми каже какво има място за подобрение. Добре дошли са и хора, желаещи да допренесът към проекта.
https://github.com/Enether/python_wow
Силно препоръчвам на всеки, който не е направил нищо извън курса да се захване с какъвто и да е проект, понеже така се научава най-много!
Благодаря много за отзива! Играта още няма съществен content вътре, като целта ми е да изградя системата и логиката.
Относно организацията още не бързам да ги местя всичките, за да не си играя да отварям папки подобни докато ги разработвам активно. В краена сметка ще се разделят както каза.
А до lookup_xxx функциите, те използват заредени dict-ове и смятам, че е лоша идея да се заредят и наследват в клас, защото по този начин на всяка нова инстанция от класа, който го наследява ще съдържа излишна памет.
Може би ще е хубаво да се направи такъв клас и да се зареди само една негова инстанция като глобална в целия entities.py, но не разбирам достатъчно за да съм сигурен какъв е правилния подход.
Силно ти препоръчвам и ти да се заиграеш с някакво проектче, неусетно растат тези работи!
Минал съм през този път - да правиш нещо и после евентуално след време да го дооправяш и повярвай ми, не е никак приятно. Иначе относно проектите - ще ти фейвъритна темата и като направя това, заради което записах курса ще ти покажа :) Успех!