Loading...
flareset avatar flareset 140 Точки

Проектът направен на Maya 2016

Предполагам, че лекторът ще ползва версия 2017 при преглеждане на проектите, може ли Maya 2017 да отваря безпроблемно проекти правени на версия 2016?  Не смятам да инсталирам 2017 защото пише, че и трябва 8 GB RAM, а аз имам само 4.

0
3D Animation 01/08/2017 16:18:57
StefanRumenovGrancharov avatar StefanRumenovGrancharov 31 Точки
Best Answer

По принцип следващите версии четат по-старите с възможни малки грешки. Но за по-сигурно можеш да запазиш сцените като копия с раширения .ma (mayaASCII) - те са forwards и backwards compatible за Maya, но човекът който ги отваря на 2017 трябва да направи настройки на "Open Scene" settings и да смени File Type-а по подразбиране. Пиши ми на пощата или на линкнатия ми FB профил, не ми пречи да проверя дали сцена от 2016 се отваря с mayaBinary (mb.) разширение. Ако държиш наистина да изпратиш проекта на 2017, мога да ти ги update-на и да ти го върна, но сцените трябва да са в mayaASCII (.ma) разширение ако не стане с нормалното. Аз не участвам в предаването, а и съм почти готов с CUT сцените  - общо взето съм тук за да сравня workflow-a на Maya със 3ds MAX и от видяното до момента смея да твърдя че 3ds e много по-приятна за работа. ;).

1
05/08/2017 05:03:59
flareset avatar flareset 140 Точки

В профила ти няма посочена поща или FB профил, преди време сайта имаше проблем с публикуването им, може би затова не ги виждам, за да ти го пратя. Обаче ми е интересно дали наистина е по-лесно да се работи на 3ds MAX  или е заради навик? Неотдавна започнах да разучавам Photoshop и в сравнение с Маya и Unity ми се струва няколко пъти с по-неинтуитивен интерфейс, и докато търся информация и запомня новите начини и бързи клавиши за манипулиране на нещата, бера доста ядове. :)

0
StefanRumenovGrancharov avatar StefanRumenovGrancharov 31 Точки

Ами има го и момента с навиците, но такива бъгове като в Mая 2017 до сега не бях видял.Последната версия на Unity е много приятен софтуер - по-натам мислех да направя tutorial за да покажа как се bake-ва анимация (от Maya и 3ds Max  с  по-готин render-plug-in (примерно V-ray) и се експортва за Assets във Unity engine за по-нататъчна скриптова манипулация. Все не ми остава време.. Photoshop и Illustrator са "must",  трудни нетрудни - най-добрия начин за texture-map correction и Post-production. (Заедно с Adobe Premier и After Effects за видео). Явно има някаква рестрикция, тъй като съм си добавил и GitHub и FB i G+ в профила на СофтУни..
ЛИНК към профила ми:
https://www.facebook.com/stefan.grancharov

1
06/08/2017 13:42:48
flareset avatar flareset 140 Точки

Благодаря на StefanRumenovGrancharov  за теста! Проектът  работи на версия 2017.

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.