Loading...
stoian_delev avatar stoian_delev 4 Точки

Judge 60/10 Toy Shop

Моля за помощ, къде е грешката в IntelliJ нямам проблем с условията.

 

import java.util.Scanner;


public class ToyShop {
    public static void main(String[] args) {
        Scanner scanner = new Scanner(System.in);

        double priceExcursion = Double.parseDouble(scanner.nextLine());
        int puzzle = Integer.parseInt(scanner.nextLine());
        int talkingDolls = Integer.parseInt(scanner.nextLine());
        int teddyBears = Integer.parseInt(scanner.nextLine());
        int minions = Integer.parseInt(scanner.nextLine());
        int tracks = Integer.parseInt(scanner.nextLine());

        double totalPuzzle = puzzle * 2.60;
        double totalTalkingDolls = talkingDolls * 3;
        double totalTeddyBears = teddyBears * 4.10;
        double totalMinions = minions * 8.20;
        double totalTracks = tracks * 2;

        int totalOrder = puzzle + talkingDolls + teddyBears + minions + tracks;
        double totalSale = totalPuzzle + totalTalkingDolls + totalTeddyBears + totalMinions + totalTracks;

        if(totalOrder>=50) {
            double discount = totalSale * 0.25;
            double profit = totalSale - discount;
            double rent = profit * 0.10;
            double ebitda = profit - rent;
            double check=ebitda-priceExcursion;
            System.out.printf("Yes!"+" " + "%.2f",check);
            System.out.print(" lv left.");
        }
        if(totalOrder<50){
            double rent=totalSale*0.10;
            double ebitda=totalSale-rent;
            double check=priceExcursion-ebitda;
            System.out.printf("Not enough money!"+" " + "%.2f",check);
            System.out.print(" lv needed.");

        }

    }

}
Тагове:
0
Programming Basics
MartinBG avatar MartinBG 4803 Точки

Липсва проверка дали събраната сума е достатъчна за екскурзията.

Така написана, програмата винаги ще връща "Yes!..." ако продадените играчки са 50+ и "No!..." - ако са под 50.

 

Ето модифицирано решение, при което проверката е в края и така покрива и двата варианта (под и над 50 продадени играчки):

 

import java.util.Scanner;

public class ToyShop {
    public static void main(String[] args) {
        Scanner scanner = new Scanner(System.in);

        double priceExcursion = Double.parseDouble(scanner.nextLine());
        int puzzle = Integer.parseInt(scanner.nextLine());
        int talkingDolls = Integer.parseInt(scanner.nextLine());
        int teddyBears = Integer.parseInt(scanner.nextLine());
        int minions = Integer.parseInt(scanner.nextLine());
        int tracks = Integer.parseInt(scanner.nextLine());

        double totalPuzzle = puzzle * 2.60;
        double totalTalkingDolls = talkingDolls * 3.0;
        double totalTeddyBears = teddyBears * 4.10;
        double totalMinions = minions * 8.20;
        double totalTracks = tracks * 2.0;

        int totalOrder = puzzle + talkingDolls + teddyBears + minions + tracks;
        double totalSale = totalPuzzle + totalTalkingDolls + totalTeddyBears + totalMinions + totalTracks;

        if (totalOrder >= 50) {
            totalSale *= 0.75;
        }

        double rent = totalSale * 0.10;
        double income = totalSale - rent;

        if (income >= priceExcursion) {
            System.out.printf("Yes!" + " " + "%.2f", income - priceExcursion);
            System.out.print(" lv left.");
        } else {
            System.out.printf("Not enough money!" + " " + "%.2f", priceExcursion - income);
            System.out.print(" lv needed.");
        }
    }
}

 

0
07/10/2020 01:09:47
stoian_delev avatar stoian_delev 4 Точки

Благодаря, преди да видя отговора ти го направих така и всичко е окей :)

 

import java.util.Scanner;


public class ToyShop {
    public static void main(String[] args) {
        Scanner scanner = new Scanner(System.in);

        double dubai = Double.parseDouble(scanner.nextLine());
        int puzzle = Integer.parseInt(scanner.nextLine());
        int talkingDolls = Integer.parseInt(scanner.nextLine());
        int teddyBears = Integer.parseInt(scanner.nextLine());
        int minions = Integer.parseInt(scanner.nextLine());
        int tracks = Integer.parseInt(scanner.nextLine());

        double totalPuzzle = puzzle * 2.60;
        double totalTalkingDolls = talkingDolls * 3;
        double totalTeddyBears = teddyBears * 4.10;
        double totalMinions = minions * 8.20;
        double totalTracks = tracks * 2;

        int totalOrder = puzzle + talkingDolls + teddyBears + minions + tracks;
        double totalSale = totalPuzzle + totalTalkingDolls + totalTeddyBears + totalMinions + totalTracks;

        double discount = 0;
        if (totalOrder >= 50) {
            discount = totalSale / 4.0;

            double priceWithDiscount = totalSale - discount;
            double rent = priceWithDiscount * 0.10;
            double ebitda = priceWithDiscount - rent;
            if (dubai <= ebitda) {
                double haveMoney=ebitda-dubai;
                System.out.printf("Yes!"+" "+"%.2f",haveMoney);
                System.out.println(" lv left.");

            } else {
                double noMoney=dubai-ebitda;
                System.out.printf("Not enough money!"+" "+"%.2f",noMoney);
                System.out.print(" lv needed.");
            }
            }
        if (totalOrder < 50) {
            double rent1=totalSale*0.10;
            double ebitda1=totalSale-rent1;
        if (dubai <= ebitda1) {
            double haveMoney1=ebitda1-dubai;
            System.out.printf("Yes!"+" "+"%.2f",haveMoney1);
            System.out.println(" lv left.");

        } else {
            double noMoney1=dubai-ebitda1;
            System.out.printf("Not enough money!"+" "+"%.2f",noMoney1);
            System.out.print(" lv needed.");
        }

        }
    }}




















0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.