Loading...

QA - Как и къде да открием големите бъгове

Изминало събитие
Дата:
28 август 2019
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Заповядайте на безплатен семинар на тема "QA - Как и къде да открием големите бъгове", който ще се проведе нa 28 август 2019 г. (сряда) от 19:00 часа в зала Experience на Софтуерния университет (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектор e Боян Кацарски.
За семинара
Имайки предвид многобройните технологии за изграждане на един софтуерен продукт, бъговете могат да се крият навсякъде. Колкото и да са “големи” - без правилната подготовка и методи, няма как да се намерят. Именно за това ще се обсъди какъв трябва да е един QA и какви подходи трябва да използва, за да намери големите проблеми в една система.
За лекторите
Боян Кацарски
Боян е QA специалист ориентиран силно към уеб технологиите и уеб тестването. Силен интерес към не-функционалните методи на тестване, а именно Security и Performance testing. Противник на остарелите, но масово използвани до ден днешен подходи за тестване. Геймър по душа. В свободното време се занимава с разработка на игри на Unity Game Engine.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.