Loading...

From an idea to deployment. SDLC

Изминало събитие
Дата:
03 февруари 2020
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Заповядайте на безплатен семинар на тема "From an idea to deployment. SDLC", който ще се проведе нa 3 февруари 2020 г. (понделник) от 19:00 часа в зала Deep Web на Софтуерния университет (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектор e Янислав Асенов.
За семинара
Целта на семинара е да даде поглед върху процесите, през които се минава, за да се превърне една идея в продукт.
Ще се наблегне върху процесите, които софтуерният разработчик най-често следва.
За лекторите
Янислав Асенов
Янислав е бивш студент на Софтуерния университет - минал през пътеката за C# Web Developer. От 2 години работи като Софтуерен разработчик в него. Използва главно C# и JavaScript, но няма против да ползва, каквото се наложи. Обича еднакво Front-end и Back-end разработването, но на ушенце, без Back-end-а да чуе, казва на Front-end-a, че е по-хубав. Учил е във ВУТП, където сега довършва магистратурата си. От ученик фитнесът и спортуването са част от живота му, които му помагат със стреса и с концентрацията. 
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.