Loading...

Deep Dreaming with PyTorch

Изминало събитие
Дата:
10 ноември 2021
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Deep Dreaming with PyTorch" нa 10 ноември 2021 г. (сряда) от 19:00 часа с лектор Илия Жечев.
За семинара
DeepDream е техника за синтезиране или трансформиране на изображения, която визуализира детекторите на натренирана невронна мрежа, като обръща тренирането на мрежата към нейния вход. Това води до изображения със засилени визуални артефакти, наподобяващи формите, които невронната мрежа засича, изображенията са сякаш халюцинирани, от където идва и името на алгоритъма. 
В този семинар лекторът ще накоди DeepDream алгоритъма на чист PyTorch в рамките на демо и ще обясни как и защо той води до генерирането на съответните изображения. 
За лекторите
Илия Жечев
Илия от няколко години се занимава с машинно самообучение и креативните му приложения. Той има много лични, доста визуални и интерактивни проекти зад гърба си, които може да разгледате в блога му https://ichko.github.io, както и направо в github профила му https://github.com/ichko.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.