Loading...
milen8204 avatar milen8204 296 Точки

Моля за вашата помощ, за подкарване на код за List<> - ове или да кажете къде бъркам

Може ли малко помощ, мъча се да реша задачата FallingRoks и съм стигнал до задънена улица и не доумявам този код защо не работи, общо взето се опитавам да модифицирам елемент от List<Object>, чрез метод, четох по интернета и трябва да работи, но не бачка може ли да ми обясите защо или може ли да го подкарам да работи. Идеята да увелича с 1-ца само y-ка на Object-а.

Тагове:
2
Общи приказки
a_rusenov avatar a_rusenov 1103 Точки

Оbject-ът си го декларирал като struct, а структурите са стойностни типове и като такива те се копират наново при влизане във метода RockMover (т.е. y се увеличава с 1 на копие на камъка, което така и не влиза в употреба след изпълнението на метода). От друга страна, класовете са референтни и се запазват в който и метод да ги подадеш, такива каквито си ги създал. Просто смени struct с class и ще работи.

2
milen8204 avatar milen8204 296 Точки

ОК, мерси много  за отговора :) просто се мъча с трици маймуни да ловя :) начинаещ съм и се мъча да я реша тази задача, и два дена не мога.  

1
a_rusenov avatar a_rusenov 1103 Точки

Ами задължително гледай някоя лекция от академията, то първоначално никой не може да се справи. Виж JustCars, Just pingpong или някой друга и ще я направиш :).

2
milen8204 avatar milen8204 296 Точки

Аз гледах някакви решения на колегите, четох, как се декларират методи, как се викат и т. н. т. и най - накрая ме усени някаква идея да си създам лист, в който да пълня камани и всеки път да ги принтирам от него на конзолата, след като им увеличи у-ка на камъка с 1, за да се движат надолу, ама за сега съм на дебъгване и чистене на грешки :) и удрям греда, няма да показвам код на решението ми досега sealed, защото все ще се намери някой колега, който да пищи, че темата се дублира с тази за домашното от вход и изход на конзолата wink

1
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.