Професионална програма
Loading...
+ Нов въпрос
milen8204 avatar milen8204 296 Точки

Моля за вашата помощ, за подкарване на код за List<> - ове или да кажете къде бъркам

Може ли малко помощ, мъча се да реша задачата FallingRoks и съм стигнал до задънена улица и не доумявам този код защо не работи, общо взето се опитавам да модифицирам елемент от List<Object>, чрез метод, четох по интернета и трябва да работи, но не бачка може ли да ми обясите защо или може ли да го подкарам да работи. Идеята да увелича с 1-ца само y-ка на Object-а.

Тагове:
2
Общи приказки
a_rusenov avatar a_rusenov 1103 Точки

Оbject-ът си го декларирал като struct, а структурите са стойностни типове и като такива те се копират наново при влизане във метода RockMover (т.е. y се увеличава с 1 на копие на камъка, което така и не влиза в употреба след изпълнението на метода). От друга страна, класовете са референтни и се запазват в който и метод да ги подадеш, такива каквито си ги създал. Просто смени struct с class и ще работи.

2
milen8204 avatar milen8204 296 Точки

ОК, мерси много  за отговора :) просто се мъча с трици маймуни да ловя :) начинаещ съм и се мъча да я реша тази задача, и два дена не мога.  

1
a_rusenov avatar a_rusenov 1103 Точки

Ами задължително гледай някоя лекция от академията, то първоначално никой не може да се справи. Виж JustCars, Just pingpong или някой друга и ще я направиш :).

2
milen8204 avatar milen8204 296 Точки

Аз гледах някакви решения на колегите, четох, как се декларират методи, как се викат и т. н. т. и най - накрая ме усени някаква идея да си създам лист, в който да пълня камани и всеки път да ги принтирам от него на конзолата, след като им увеличи у-ка на камъка с 1, за да се движат надолу, ама за сега съм на дебъгване и чистене на грешки :) и удрям греда, няма да показвам код на решението ми досега sealed, защото все ще се намери някой колега, който да пищи, че темата се дублира с тази за домашното от вход и изход на конзолата wink

1