Forward Declaration Renderer
Здравейте,
имам едно питане защо при инклудите в Engine.h:
/* C system icnludes */
/* C++ system icnludes */
#include <cstdint>
/* Third-party icnludes */
/* Own icnludes */
#include "game/Game.h"
#include "sdl_utils/InputEvent.h"
#include "sdl_utils/Monitor.h"
/* Forward Declaration */
struct EngineConfig;
struct Renderer;
class Engine {
...
ми дава грешка по-долу при private member-a Renderer _renderer (Грешката е: incomplete type is not allowed), а:
/* C system icnludes */
/* C++ system icnludes */
#include <cstdint>
/* Third-party icnludes */
/* Own icnludes */
#include "game/Game.h"
#include "sdl_utils/InputEvent.h"
#include "sdl_utils/Monitor.h"
#include "sdl_utils/Renderer.h"
/* Forward Declaration */
struct EngineConfig;
class Engine {
..
не ми дава?
Нали в първия вариант му казвам, че това ще е структура и после вкарвам Header-a само в cpp-то?
Нещо ми избягва логиката или пропускам нещо просто (за което се извинявам ако е казвано).
Благодаря предварително,
Илиян
И ако е статична променлива.