Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

ViValDam avatar ViValDam 15 Точки

SandGlass Soft Uni /SandGlass Terelik

Да знаете, че Пясъчният часовник на Терелик и нашият са различни модели  smile

 

Аз набутах решението ми от този от Терелик в нашият Джадж и познайте какво ми даде ...

 

Ето го моето решение на нашият пясъчен , но неизвестно защо и то не минава - Джаджа мисли вече от 10 минути smile

 

Иначе кода ми дава верни резултати на дадените примери. И вече и Джаджа каза 100 точки .smile

 

using System;

class SandGlass
{
static void Main()
{
int n = int.Parse(Console.ReadLine());
int copyOfN = n;
int points;
int p = 0;
int stars;
int s = n;

//upper part

do
{
for (points = 0; points < p; points++)
{
Console.Write(".");
}

for (stars = 0; stars < s; stars++)
{
Console.Write("*");
}

for (points = 0; points < p; points++)
{
Console.Write(".");
}

Console.WriteLine();

p = p + 1;
s = s - 2;
n = n - 2;

} while (n > 0); // n = -1, p = number of rows, s = -1

// going down

n = copyOfN;
p = p - 2;
s = 3;

// down part

do
{
for (points = 0; points < p; points++)
{
Console.Write(".");
}
for (stars = 0; stars < s; stars++)
{
Console.Write("*");
}
for (points = 0; points < p; points++)
{
Console.Write(".");
}

Console.WriteLine();

p = p - 1;
s = s + 2;
n = n - 2;

} while (n > 2);

Console.ReadLine();
}
}

Тагове:
-2
Programming Basics
ViValDam avatar ViValDam 15 Точки

Часовника на Терелик

using System;

class SandGlass
{
static void Main()
{
int n = int.Parse(Console.ReadLine());
int copyOfN = n;
int points;
int p = 0;
int stars;
int s = n;

//upper part

do
{
for (points = 0; points <= p; points++)
{
Console.Write(".");
}
for (stars = 0; stars < s; stars++)
{
Console.Write("*");
}
for (points = 0; points <= p; points++)
{
Console.Write(".");
}

Console.WriteLine();

p = p + 1;
s = s - 2;
n = n - 2;

} while (n > 0); // n = -1, p = number of rows, s = -1

// going down

n = copyOfN;
p = p - 2;
s = 3;

 

// down part

do
{
for (points = 0; points <= p; points++)
{
Console.Write(".");
}
for (stars = 0; stars < s; stars++)
{
Console.Write("*");
}
for (points = 0; points <= p; points++)
{
Console.Write(".");
}

Console.WriteLine();

p = p - 1;
s = s + 2;
n = n - 2;

} while (n > 2);

Console.ReadLine();
}
}

-3
wartus avatar wartus 152 Точки

Моля те направи си pastebin или гитхъб ... така кода е супер не разбираем и се получава бая спам..ако я сложиш там обещавам да я погледна и да ти отговоря подробно

4
ViValDam avatar ViValDam 15 Точки
Няма нужда да го проверяваш - и двата часовника са точни ! Ако ти е интересно - просто копирай във Вижуал студиото.
-5
g.stoyanov avatar g.stoyanov 776 Точки

Погледни си кода, във for циклите имаш по едно излишно =.

И ще те помоля да не пускаш толкова дълги кодове директно във форума - ползвай поне PasteBin.

2
ViValDam avatar ViValDam 15 Точки
Нищо не е излишно . Джаджа даде 100 точки от раз. БГ Кодера също. Никога не пускам непроверени , неработещи полу-решения.
-2
g.stoyanov avatar g.stoyanov 776 Точки

Първия код рисува това:

*****
.***.
..*..
.***.
*****

Втория код това:

.*****.
..***..
...*...
..***..
.*****.

Можеш наистина да ги пуснеш в студиото и да видиш. Разликата м/у двата кода е в = във циклите на втория.
0
ViValDam avatar ViValDam 15 Точки

Знам ,какво рисува кода , аз съм го писала - затова казвам че са различни задачи ,тази на Терелик и нашата - въпреки ,че и двете се казват еднакво - Пясъчен часовник .

Единият има повече точки от другия.
1
DJilanov avatar DJilanov 140 Точки

Когато пускаш код преди кода сложи <pre> а след кода </pre> . По този начин HTML5 разбира ,че ще има повечко спейсове и няма да го прави неразбираем и неподреден.

Пример:

 

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;

namespace Ovation.GMPlatform.Data.Repository
{

    public class CurrencyRepository : Repository
3
ViValDam avatar ViValDam 15 Точки

Мерси ,ще го правя това .smile

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.