Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият.
Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание.
Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Поне съм хванал логиката, но здраво съм ги разместил ...
С изключение на цикъла, логиката за задачата ти беше правилна (изключвам това, че си разменил местата на някои променливи, което най - вероятно е станало от невнимание). Като си отвориш тестовете на source code-a ти в judge-a, ти сравнява двата изхода, на твоя source code и на този от judge-a, който се използва за проверката, ако няма разминаване в output-a и някой тест ти гърми, и не получаваш пълния брой точки за конкретната задача (примерно 80/100), то най - вероятно си сгрешил типа на дадена променлива и judge-a вкарва стойности с които прехвърля range-a и или в твоя случай ( при работа с цикли) имаш случай по - малко, защото си изпуснал равно в цикъла или в някой if, сигурен съм, че абсолютно всеки е правил тези грешки, може и да греша де, но с повече практика ще се изчистят.
Към
Pete1:
Няма грешка в променливите, тяхната промяна не носи до някакво решение или подобрение.
1. Грешката в кода е в условието на for цикъла
2. Грешките в долната част на кода където са разменени oddMax и evenMax примерно и така нататък са направени нарочно.
Това в случая със първата грешка дава да се получат с 40 точки повече - един вид стъкмистика.
Тестовете ми показаха точно това.