Game Development - февруари 2018
Във втория курс „Unity 3D“ ще се запознаете с един от най-мощните и широкоизползвани софтуерни инструменти за разработване на видео игри - Unity. С негова помощ можете да създавате мулти-платформени игри за най-различни среди като Windows, Android, iOS и много други. В курса ще се научите да изпозлвате основни компоненти и да работите с обекти. Темите включват също добавяне на анимации и работа със скриптове за по-добра производителност.
Финалният курс “Unity Advanced” ще надгради уменията ви с Unity и ще ви запознае с някои от по-сложните техники при разработката на игри. Ще можете да подобрите изживяването на потребители си с добавяне на ефекти и алгоритми за взимане на решения и използване на shader-и. Също така ще бъде засегнато създаването на изкуствен интелект, навигация, намиране на пътища и други.
Курсове в модула
Умения, които ще придобиеш
- Създаване на графични приложения с Unity
- Програмиране чрез Unity 3D & 2D Physical Engine API (c#)
- Програмиране използвайки Unity Graphical Engine API (c#)
- Работа с GameObject, координати, вектори, материали, камери, шейдъри, ресурси, трансформации и други
- Работа с 2D/3D графика, сцени и анимация
- Основи на физиката в Unity - сили, стави, откриване на колизии, симулация на физика с Rigidbody, raycast, симулация на триене
- Работа с вход и изход (мишка, клавиатура, touch, phone accelerometer)
- Работа с UI форми, диалогови прозорци, бутони и други
- Специфични за платформите детайли. Компилиране и деплойване на мобилни устройства (Android, iOS, WP8)
- Оптимизации за мобилни устройства
- Основно познание за процеса на Game Development
- Подбор на игрова тематика за Game Development
- Стратегическо планиране на цялостния Game Development процес
- Изготвяне на основен бюджет за Game Development
- Подбор на визуална концепция за Game Development
- Изготвяне на „Game Bible” – основната документация в Game Development процеса
- Имплементиране на алгоритъм за намиране на път
- Развиване на изкустен интелект в играта
- Запознаване с крайни автомати
- Използване на сложни ефекти (Particle Systems)
- Внедряване на Multiplayer
- Добавяне на игра в Cloud (Deployment)
Модулът е подходящ за курсисти с основни познания по програмиране и интерес към разработването на видео игри.
Какви са формите на обучение?
Имате възможност да се обучавате в онлайн форма на обучение:
- Онлайн: Можете да гледате лекциите и да се упражнявате в удобно за вас време. Ще имате пълен достъп до материалите от обучението за неограничен период от време, което ви позволява да надграждате знанията си с удобно за вас темпо.
Ще мога ли да се явя на изпити?
Имате възможност да заплатите и за явяване на изпити при следващи провеждания на курсовете.
Желаещите да се явят на изпит за определен курс ще получат официален сертификат от Софтуерния университет, ако получат оценка над Много добър (5).
Колко струва обучението в курса?
За модула се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в платформата на СофтУни. По желание може да заплатите и за възможност за явяване на изпит на всеки отделен курс при следващо провеждане, като за всеки изпит се заплаща отделна такса в размер на 20 лв.
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Онлайн | Записване за курса
| 250 лв. |
Изпит на един курс | Записване за изпитна дата
| 20 лв. |
Йордан Страшилов
Преподавател
Йордан Страшилов е Senior Unity 3D Developer, работил е за компании като XS Software и HP. Има богат опит с технологиите C#, .Net, Unity 3D, PostgreSQL.
Димитър Дечев
Преподавател
Работил е за компании като Electronic Arts – ЕА, където е един от първите 3D аниматори във видео-гейм индустрията, също така и за SONYEntertainment, Blizzard, Namko, SEGA Sports, Midway, Vivendy Universal ,THQ, The 3Do Company, SILICON GRAPHICS, PSYGNOSIS и много други.
В Холивудската рекламна и кино индустрия е работил като консултант – старши аниматор и арт директор в компании като Electronic Arts, Saatchi & Saatchi, V-Star Inc. Los Angeles, Blue Shift и други.
Симеон Шейтанов
Преподавател
Симеон започва да се занимава с програмиране в 6 клас, запален от компютърните игри. Завърша 12 клас с отлична диплома и трета квалификационна степен "Системен програмист" от ПГТК. Работил е по няколко проекта с приятели и колеги от СофтУни и заради топ резултати е избран за стипендиант в СофтУни, а по-късно и за лектор.