Реалистично осветление с Unity
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Заповядайте на безплатен семинар на тема "Реалистично осветление с Unity", който ще се проведе нa 3 август 2018 г. (петък) от 19:00 часа в зала Deep Web на Софтуерния университет (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектор e Николай Христов.
В този семинар ще разберете за готини и интересни тънкости в системата за осветление на Unity.
Ще бъдат засегнати теми за:
• Direct illumination – какво е това и как работи в нашия свят;
• Indirect illumination – какво е това и как може да промени Unity игрите ни;
• Global illumination – какво е това и как работи в Unity;
• Enlighten illumination – тоест Baking;
• Progressive lightmapper – как използвайки тази функционалност може драстично да променим изгледа на игрите ни;
• Unity’s PBR system;
• Как да излъчваме светлина чрез обекти, които ние сме създали.
Ще се сблъскате с всички тези неща и успеете да създадете сцена, която ще бъде осветена изцяло от обекти.
