Loading...

Why is Product Management here to stay and where is it going?

Изминало събитие
Дата:
20 април 2022
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Why is Product Management here to stay and where is it going?" нa 20 април 2022 г. (сряда) от 19:00 часа с лектор Христо Захариев.
За семинара
По време на събитието ще се разгледат следните теми:
  • Защо е необходим Продуктовият Мениджмънт?
  • Продукт Мениджмънтът в софтуерните компании днес и топ 10 предизвикателства, пред които е изправен.
  • What’s next? – Защо е важно всички роли в една софтуерна компания да работят с еднакъв контекст.

Целта на семинара е да се представи посоката, в която се развива Продуктовият Мениджмънт и как това оказва влияние на успеха на съвремените софтуерни компании.
За лекторите
Христо Захариев
Христо е Head of Product в Software Group и ръководи продуктови екипи отговорни за портфолио от над 7 продуктови линии. Христо се присъединява към Software Group от Experian, един от световните лидери в сферата на информационните услуги. През последните 10 години е участвал в създаването и управлението на водещи и иновативни решения, отличени от компании като Gartner и Celent. Страстта му е продуктовият мениджмънт да става все по-интересен за младите хора, които искат да се занимават с нещо прагматично, целенасочено и креативно.

Linkedin
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.