Какво да направи един мениджър, за да са щастливи неговите служители?
Изминало събитие
Дата:
19 април 2023
Час:
19:00
Лектор:
Влади Великов
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Какво да направи един мениджър, за да са щастливи неговите служители?" нa 19 април 2023 г. (сряда) от 19:00 часа с лектор Влади Великов.
За семинара
Чувствате ли се щастливи на работа? Чакате ли с нетърпение да свърши работният ден? Горди ли сте с това, което правите на работа? Това са все въпроси, които са свързани с качеството ви на живот. Времето, прекарано на работа, е голяма част от живота ви и то трябва да ви носи удоволствие и наслада.
HappyDevs е методология, която осигурява условия за увеличaване на мотивацията и щастието на разработчиците. Има много методологии за подобряване на процеса за разработване на IT проекти и всички те се фокусират само върху работните процеси, времена и комуникация. Нито една от тях не се занимава с емоциите на програмистите и тяхното щастие. HappyDevs цели увеличаване нивото на щастие и мотивация.
HappyDevs е методология, която осигурява условия за увеличaване на мотивацията и щастието на разработчиците. Има много методологии за подобряване на процеса за разработване на IT проекти и всички те се фокусират само върху работните процеси, времена и комуникация. Нито една от тях не се занимава с емоциите на програмистите и тяхното щастие. HappyDevs цели увеличаване нивото на щастие и мотивация.
За лектора
Влади Великов
Инж. Влади Великов е магистър по компютърни системи и мрежи. Занимава се с подобряване на бизнес процесите на различни компании, като прилага различни методологии като Лийн, Теория на Ограниченията и ТРИЗ.
През годините забелязва, че масово служителите в компаниите не са щастливи. Дори след въвеждане на много подобрения, създаване на перфектно организирани процеси, хората продължават да не се чувстват добре на работа и да бързат да се прибират вкъщи. През 2016 година започва първите си разработки базирани на Поток, с цел увеличаване щастието на хората в различни фирми. Той твърди, че фирмите са заблудени от допускането, че ако процесите са добре организирани и хората получават добри заплати, то те ще са много ефективни, и фирмата ще печели пари. Той обръща логиката и заявява, че ако се постигне високо ниво на щастие в служителите, то те ще са мотивирани, ще работят много ефективно и компанията ще печели добре. Според него най-голям приоритет има нивото на щастие, всичко останало е функция от него.
През годините забелязва, че масово служителите в компаниите не са щастливи. Дори след въвеждане на много подобрения, създаване на перфектно организирани процеси, хората продължават да не се чувстват добре на работа и да бързат да се прибират вкъщи. През 2016 година започва първите си разработки базирани на Поток, с цел увеличаване щастието на хората в различни фирми. Той твърди, че фирмите са заблудени от допускането, че ако процесите са добре организирани и хората получават добри заплати, то те ще са много ефективни, и фирмата ще печели пари. Той обръща логиката и заявява, че ако се постигне високо ниво на щастие в служителите, то те ще са мотивирани, ще работят много ефективно и компанията ще печели добре. Според него най-голям приоритет има нивото на щастие, всичко останало е функция от него.

Ресурси