Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

elmiradoncheva avatar elmiradoncheva 2 Точки

И при мен така.

0
BozhidarTomov avatar BozhidarTomov 0 Точки

същия проблем ...

0
Astrotiger avatar Astrotiger 3 Точки

И аз нямам достъп 

0
MihailFichev avatar MihailFichev 0 Точки

И при мен същото...

0
Astrotiger avatar Astrotiger 3 Точки

Обадих се на администрацията, казаха че работят по проблема и до 10тина минутки ще отстранят проблема.

1
todorsm avatar todorsm 1 Точки

И при мен изписа същото съобщение.

 

 

0
10/09/2018 19:19:44
elmiradoncheva avatar elmiradoncheva 2 Точки

При мен от около 5 минути се оправи.

0
Kayore avatar Kayore 0 Точки

Привет!

Добре,че поне на някой са му вдигнали телефона. Аз звънях 4 пъти и никой не отговаря, нито на имейл. Изпуснах цял час и нищо :/ 

Онзи ден получих мейл, че съм записана, а когато натисна да гледам live, излиза съобщение, "че трябва да бъда записана в курса за да гледам" Моля за съдействие, къде бъркам и какво пропускам? ://// 

Поздрави!

0
DanielaLazarova avatar DanielaLazarova 0 Точки

Здравейте,

И аз за съжаление до момента изобщо не можах да гледам на живо.

Не намирам оправдание, фирма която се занимава с обучение да не може да се справи с проблема и дори да няма коментар от страна на администратора.

Дано грешката е в мен, защото иначе разочарованието ми ще е голямо.

Приятна вечер.

0
mtenev avatar mtenev 149 Точки

Kayore,

"Добре,че поне на някой са му вдигнали телефона. Аз звънях 4 пъти и никой не отговаря, нито на имейл."

На телефоните отговаряме винаги в работно време. Него можете да видите от тук - https://softuni.bg/contacts.

На пропуснатите повиквания отговаряме при първа възможност, а натрупаните извън работното ни време ги връщаме на следващия ден до обяд. Същото важи и за имейлите. Работим събота и неделя. 🙂

 

DanielaLazarova,

Както споделих по-горе, проблемът беше от техническо естество и го отстранихме при първа възможност. Благодаря за разбирането и още веднъж се извиняваме за причинените неудобства. 🙂

0
mtenev avatar mtenev 149 Точки

Здравейте Kristina_MalinovaelmiradonchevaBozhidarTomovAstrotigerMihailFichevtodorsmKayore и DanielaLazarova и добре дошъл във форума на СофтУни! 🎓

 

█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█
█░░╦─╦╔╗╦─╔╗╔╗╔╦╗╔╗░░█
█░░║║║╠─║─║─║║║║║╠─░░█
█░░╚╩╝╚╝╚╝╚╝╚╝╩─╩╚╝░░█
█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄█

 

Имахме временна техническа неизправност. Извиняваме се за причинените неудобства. Съвсем скоро колегите ще качат видеото от лекцията и ще можете да наваксате с изпуснатото. Благодарим за свързването с нас и оставаме на разположение. 💯

 

Пожелаваме Ви много успехи, нови знания и постижения, положителни емоции и безброй много незабравими моменти с нас! ❤️

 

Поздрави,

Martin Tenev,

Community Manager.

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.