Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият.
Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание.
Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Привет!
Добре,че поне на някой са му вдигнали телефона. Аз звънях 4 пъти и никой не отговаря, нито на имейл. Изпуснах цял час и нищо :/
Онзи ден получих мейл, че съм записана, а когато натисна да гледам live, излиза съобщение, "че трябва да бъда записана в курса за да гледам" Моля за съдействие, къде бъркам и какво пропускам? :////
Поздрави!
Здравейте,
И аз за съжаление до момента изобщо не можах да гледам на живо.
Не намирам оправдание, фирма която се занимава с обучение да не може да се справи с проблема и дори да няма коментар от страна на администратора.
Дано грешката е в мен, защото иначе разочарованието ми ще е голямо.
Приятна вечер.
Kayore,
На телефоните отговаряме винаги в работно време. Него можете да видите от тук - https://softuni.bg/contacts.
На пропуснатите повиквания отговаряме при първа възможност, а натрупаните извън работното ни време ги връщаме на следващия ден до обяд. Същото важи и за имейлите. Работим събота и неделя. 🙂
DanielaLazarova,
Както споделих по-горе, проблемът беше от техническо естество и го отстранихме при първа възможност. Благодаря за разбирането и още веднъж се извиняваме за причинените неудобства. 🙂