Курс Digital Marketing and SEO - март 2015

Курс Digital Marketing and SEO - март 2015

28 март 2015 06 юни 2015 11 седмици 2 кредита

Какви умения ще придобия?

  • Оптимизация на уеб сайтове – onpage и offpage
  • Дигитален маркетинг, социални мрежи, AdWords умения
  • Писане на качествено съдържание (копирайтинг)
  • Видео маркетинг и email маркетинг
  • Управление на онлайн репутация (ORM)

Новият курс по Digital Marketing and SEO стартира на 28 април. Можете да се включите от ТУК!  

За да се обучавате в курса, имате възможност да изберете дали това да става присъствено или онлайн:

  • Ако се запишите в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета,  да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, можете да участвате практически проект, както и да предавате своите домашни за проверка.
  • Ако се запишите в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, можете да участвате практически проект, както и да предавате своите домашни за проверка.

Обучението завършва с практически изпит (по желание), който представлява защита на практически проект, разработен от курсистите. Желаещите да се явят на финален изпит могат да получат официален сертификат от Софтуерния университет, ако имат оценка над Мн. добър (5).

Обучението в курса е напълно безплатно. Единствено желаещите да се явят на изпит и да получат сертификат на Софтуерния университет, заплащат еднократна такса:

УслугаЦена
Записване за курса (Присъствено или Онлайн форма на обучение)БЕЗПЛАТНО
Записване за изпит до 06.04.2015 г. Включва се и издаване на сертификат.100 лв.
Записване за изпит след 06.04.2015 г. Включва се и издаване на сертификат.
200 лв.

Занятията стартират на 28.03.2015 г. (събота) от 10:00ч. в зала Inspiration Lab на Софтуерния Университет. В таблицата по-долу можете да откриете и подробно разписаната програма за курса. Отново в тази таблица ще бъдат качвани и видео лекциите с учебните материали.

Тема

Важни линкове и ресурси

Материали

Тема

Въведение в курса
  • Въведение в курса (лектори, продължителност, изисквания, проекти, изпити и оценяване)
  • Задание за курсов проект – обяснения по проекта

Дата: 28.03.2015 г., 10:00 ч.

Лектор: Ангел Георгиев

Материали

Тема

Въведение в дигиталния маркетинг и SEO
  • Digital Marketing – какво означава дигитален маркетинг?
  • Search Engine Optimization (SEO)
  • Маркетинг в социалните мрежи – защо е важен?
  • Електронни медии и банер кампании
  • Платена Интернет реклама. Модел "Pay per click (PPC)"
  • Изграждане и поддържане на онлайн репутация (ORM)

Дата: 28.03.2015 г, 11:00 ч.

Лектор: Геннадий Воробьов

Материали

Тема

Управление на онлайн репутацията (ORM)
  • Основи на управлението на онлайн репутация
  • Типове според времето за реакция, типове според местата в които се работи
  • Същинска работа по онлайн репутация, мониторинг, анализи, корекционни действия
  • Дигитален PR, платени публикации

Дата: 03.04.2015 г, 19:00 - 21:00ч.

Лектор: Момчил Марчев

Материали

Тема

Качествено съдържание и копирайтинг (Copywriting)
  • Копирайтинг – как се пише текст за SEO?
  • Ключови думи и фрази, изграждане на семантично ядро, long tail фрази за оптимизация и разполагането им в текста, keyword staffing
  • Форматиране и оптимизация на текста, вмъкване на картинки
  • Полезни копирайтинг съвети

Дата: 04.04.2015 г, 10:00 - 14:00ч.

Лектори: Едуард Димитров и Геннадий Воробьов

Материали

Тема

Вътрешна оптимизация на уеб сайт (On-page Optimization)
  • Изграждане на SEO-friendly уеб сайт и вътрешна оптимизация
  • Избор на домейн: бранд или ключова дума?
  • Уеб дизайн, потребителски интерфейс, ползваемост, време за зареждане
  • Правилна структура на сайта (уеб архитектура)
  • Вътрешни линкове, тагове, категории, свързано съдържание
  • Дублирано съдържание и canonical URLs
  • Системи за управление на съдържание
  • Работа с WordPress. Изграждане на SEO-friendly уеб сайт с WordPress
  • Изграждане на частни блог мрежи

Дата: 09.04.2015 г, 18:00 ч. - 20:00ч.

Лектор: Николай Галинов

Материали

Тема

Изграждане на линкове (Link Building & Off-page Optimization)
  • Анализиране на линк профил на сайт
  • Стратегия за изграждане на линкове, избор на донори, разполагане на линковете
  • Тежест и релевантност на линковете, link authority
  • Видове линкове, видове link building
  • Токсични линкове, отказване от линкове през Webmaster Tools
  • Мониторинг и анализиране на линковете
  • Източници на качествени линкове

Дата: 18.04.2015 г, 10:00 - 14:00ч.

Лектор: Калин Каракехайов

Материали

Тема

Brand & Trust сигнали за търсачките
  • Сигнали за доверие и сериозен бранд – как да ги изградим?
  • Вътрешни (on-page) бранд сигнали
  • Външни (off-page) бранд сигнали

Дата: 25.04.2015 г, 10:00 - 14:00ч.

Лектор: Десислав Кузманов

Материали

Тема

SEO инструменти (SEO Tools)
  • Инструменти в помощ на SEO специалистите: Google Analytics, Google Webmaster Tools, rank checkers, мониторинг и анализ на резултатите, keyword analyses, content checkers, link analyzers и други
  • Какви SEO инструменти да използваме?
  • Кои са най-популярните SEO инструменти?
  • Как да използваме Google Analytics ефективно?

Дата: 28.04.2015 г, 19:00 - 21:00ч.

Лектор: Димитър Стаменов

Материали

Тема

Маркетинг в социалните мрежи (Social Media Marketing)
  • Управление на социалния профил във Facebook
  • Как да пишем за Facebook? Избор на картинка и писане на Facebook-friendly текст
  • Авторство в Google+
  • Локално търсене и Google My Business
  • Авторство в Twitter
  • Видео търсене и оптимизация
  • Други социални мрежи: LinkedIn, Instagram, Pinterest

Дата: 09.05.2015 г, 10:00 - 14:00ч.

Лектори: Огнян Младенов и Константин Бъчваров

Материали

Тема

Pay Per Click: Google AdWords, Google Analytics, Remarketing
  • Ефективно използване на Google AdWords
  • Работа с Google Analytics
  • Remarketing  

Дата: 16.05.2015 г, 10:00 - 14:00ч.

Лектор: Димитър Савов

Материали

Тема

Маркетинг по имейл (Email Marketing)
  • Създаване и структуриране на email база данни. Проверка в КЗП на мейл база
  • Инструменти за мейл маркетинг: MailChimp, SendinBlue, собствено решение
  • Планиране, извършване и проследяване на email marketing кампания, отчети и анализи

Дата: 23.05.2015 г, 10:00 - 12:00ч.

Лектор: Георги Христулев

Материали

Тема

Onpage SEO - вътрешни технически фактори

Onpage SEO - допълнителна лекция 

  1. Изграждане на SEO-friendly уеб сайт и вътрешна оптимизация
  2. Избор на домейн: бранд или ключова дума?
  3. Уеб дизайн, потребителски интерфейс, ползваемост, време за зареждане
  4. Правилна структура на сайта (уеб архитектура)
  5. Вътрешни линкове, тагове, категории, свързано съдържание
  6. Дублирано съдържание и canonical URLs
  7. Системи за управление на съдържание
  8. Работа с WordPress. Изграждане на SEO-friendly уеб сайт с WordPress

Дата: 23.05.2015 г, 12:00 - 14:00ч.

Лектор: Геннадий Воробьов

Материали

Тема

Facebook Ads, Video Ads
  • Facebook реклама
  • Видео маркетиране в YouTube, VBOX7, Vimeo и други
  • Управление на YouTube профил. Платена YouTube реклама

Дата: 29.05.2015 г, 18:00 - 20:00ч.

Лектор: Димитър Савов

Материали

Тема

Консултации по практическия проект

Дата: 30.05.2015 г, 10:00 - 13:30ч.

Лектор: Геннадий Воробьов

Материали

Тема

Практически проект
Защита: 06.06.2015 г.

Материали

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."