Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

IliyanTodorov avatar IliyanTodorov 20 Точки

04. MOBA Challenger

https://pastebin.com/zV6Yjr5d ----- Решението ми!

https://judge.softuni.bg/Contests/Practice/Index/997#1 ----- Условие

 

Някой може ли да ми кажe защо не ми минават последните 2 теста

0
Fundamentals Module 13/06/2018 18:07:28
NikolayNeykov92 avatar NikolayNeykov92 617 Точки

След като има дуел и някой е премахнат трябва да излезеш от foreach-a

защото после се опитваш отново да го премахнеш, а той не съществува.

Ето поправката:

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;

namespace _04._MOBA_Challenger
{
    class Program
    {
        static void Main(string[] args)
        {
            Dictionary<string, Dictionary<string, int>> playerInfo = new Dictionary<string, Dictionary<string, int>>();
            Dictionary<string, int> skills = new Dictionary<string, int>();

            while (true)
            {
                List<string> person = Console.ReadLine().Split(new char[] { ' ', '-', '>' }, StringSplitOptions.RemoveEmptyEntries).ToList();

                if (person[0] == "Season" && person[1] == "end")
                {
                    break;
                }

                if (!person.Contains("vs"))
                {
                    string player = person[0];
                    string position = person[1];
                    int skill = int.Parse(person[2]);

                    if (!playerInfo.ContainsKey(player))
                    {
                        playerInfo.Add(player, new Dictionary<string, int>());
                    }
                    if (!playerInfo[player].ContainsKey(position))
                    {
                        playerInfo[player].Add(position, skill);
                    }
                    else
                    {
                        if (playerInfo[player][position] < skill)
                        {
                            playerInfo[player][position] = skill;
                        }
                    }
                }
                else
                {
                    string battle1 = person[0];
                    string battle2 = person[2];

                    if (playerInfo.ContainsKey(battle1) && playerInfo.ContainsKey(battle2))
                    {
                        bool demoted = false;
                        foreach (var firstPlayer in playerInfo[battle1])
                        {
                            foreach (var secondPlayer in playerInfo[battle2])
                            {
                                if (firstPlayer.Key == secondPlayer.Key)
                                {
                                    if (firstPlayer.Value > secondPlayer.Value)
                                    {
                                        playerInfo.Remove(battle2);
                                        demoted = true;
                                        break;
                                    }
                                    else if (secondPlayer.Value > firstPlayer.Value)
                                    {
                                        playerInfo.Remove(battle1);
                                        demoted = true;
                                        break;
                                    }                                  
                                }
                            }
                            if (demoted)
                            {
                                break;
                            }
                        }
                    }
                }
            }

            foreach (var item in playerInfo.OrderByDescending(x => x.Value.Values.Sum()).ThenBy(x => x.Key))
            {
                Console.WriteLine($"{item.Key}: {item.Value.Values.Sum()} skill");
                foreach (var stats in item.Value.OrderByDescending(x => x.Value).ThenBy(x => x.Key))
                {
                    Console.WriteLine($"- {stats.Key} <::> {stats.Value}");
                }
            }

        }
    }
}

0
13/06/2018 18:49:07
SvilenPavlov avatar SvilenPavlov 11 Точки

Евала, брато!

 

Докато писах дуелите си сложих нотабене за тия брейкове и като почнах да тествам абсолютно забравих :)

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.